Promocje
BUTY TRAMPKI CIENTA Z GUMOWĄ PODESZWĄ SZARY
BUTY TRAMPKI CIENTA Z GUMOWĄ PODESZWĄ SZARY
99,00 zł 79,00 zł
LEGGINSY BASIC NA SZELKACH BORDO CONDOR #932
LEGGINSY BASIC NA SZELKACH BORDO CONDOR #932
79,00 zł 59,00 zł
PODKOLANÓWKI Z KORONKĄ LINEN CONDOR  #304
PODKOLANÓWKI Z KORONKĄ LINEN CONDOR #304
39,00 zł 29,00 zł
SUKIENKA VIENNA
SUKIENKA VIENNA
289,00 zł 189,00 zł
KOMPLET GARDEN FLOWERS
KOMPLET GARDEN FLOWERS
259,00 zł 199,00 zł
BLOOMERS AQUA VELVET BEZ KOKARD
BLOOMERS AQUA VELVET BEZ KOKARD
139,00 zł 119,00 zł
BUTY TRAMPKI CIENTA Z GUMOWĄ PODESZWĄ RÓŻ
BUTY TRAMPKI CIENTA Z GUMOWĄ PODESZWĄ RÓŻ
99,00 zł 79,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: store@petitbebeconcept.pl

 

ZWROTY I REKLAMACJE PRZYJMUJEMY TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM FIRM KURIERSKICH.

 

Wymiana lub zwrot jest możliwa tylko w przypadku kompletnego produktu. Kompletny produkt ma zawierać wszystkie metki. W przypadku rajstop i podkolanówek konieczny jest papierowy kartonik na którym widoczny jest rozmiar.

Ze względu na zasady higieny, nie można zwrócić ani wymienić akcesoriów do włosów.



Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

Petit Bebe Concept,

Osiedle Zalesie 92

73-108 Kobylanka 

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz uszyta na specjalne zamówienie,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: store@petitbebeconcept.pl lub drogą pocztową na adres ul. Osiedle Zalesie 92, 73-108 Kobylanka .

Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres: ul. Osiedle Zalesie 92, 73-108 Kobylanka

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

FORMULARZE DO POBRANIA

 

Formularz zwrotu

Formularz reklamacyjny

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl